Cinderbloom

2011-10-11
13:32:38

God mooorgooon!

Detta är dagens hår! (orkar inte bry mig idag)

 

Idag vaknade jag klockan tolv! Vilket betyder att jag har sovit typ tolv timmar... :S Helt sjukt. Men så var det förra gången också när jag var här, finns inget att göra så man fördriver tiden med att sova. Har drömt en massa sjuka drömmar inatt i alla fall. Heeelt knäppa. Jag rymde hemifrån, sprang med klackar, kom hem och mamma hade köpt massa dyra smycken till mig och ljusstakar med bokstäver på som bildade namnet på en blogg som var min, men egentligen är en blogg som jag brukar läsa, men i drömmen var den min och jag fattade inte hur mamma visste att det var min blogg för jag är ju anonym. Och massa sånt där konstigt... Aja, nu har jag ca en och en halv timme på mig att plugga innan Neo kommer hem, det kan hända att han får hem sin dator som han har beställt idag, och i det fallet kommer jag inte få se så mycket utav honom idag så då hinner jag plugga hela dagen, eller titta på Sex and the city! ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: