Cinderbloom

2011-10-07
21:10:56

Fyllensnack

 

För det första vill jag säga att jag är full, så läs på.. egen risk.

 

Neo sitter just nu med sin brorsa och lyssnar på musik på youtube som jag också har gjort de senaste två timmarna men nu blev jag jävligt less på det för att all min musik suger (tydligen). Men så är det alltid, musiken som jag lyssnar på brukar ingen annan tycka om. Jag har ätit ett paket nudlar och känner mig lite bättre, men jag tror inte att det håller sig länge hur som helst, nudlar är ju bara pastasnören med en kryddmix full av E-ämnen.

 

Detta inlägg kommer jag inte läsa och jag kommer glömma det, så som alla andra inlägg som jag kommer skriva denna kväll, så... ja, jag är full och döm mig inte av det jag skriver nu.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: