Cinderbloom

2011-10-03
13:01:02

Det blev sängliggande idag
Det verkar som att det blir en "sängliggar-dag" idag, håller på att fixa alla avsnitt av Desperate housewives som jag har missat, har dock bara hunnit se ett nu men jag tror nog att jag fastnade! ;)
Jag undrar hur länge jag kommer att orka vara här i Norge, visst är det roligt att se Neo varje dag och sådär, men ändå så blir det så himla tråkigt i längden när han jobbar och spelar och jag inte har ett dugg att göra här, jag känner ingen och så där.. Men om jag skulle åka hem skulle jag ändå ångra mig att jag inte stannade här, för det är ändå värt alla tråkiga timmar bara jag får se Neo några timmar.. :) Sen när jag har åkt hem ska han bara jobba två veckor och sen kommer han dit igen! :D Helt underbart! Längtar så jäkla mycket till att jag har gått ut skolan och att vi kan flytta ihop.. Börja inreda, leva som ett normalt par... :)


Kommentarer:
#1: opopopop2 (ammee)

Gå och besök ålderdomshem och hitta på en massa kul i staden! undersök! Jag och madde saknar dej redan ;) hihi.have fun! HAHHAA VAD COOLT ATT DU HAR SKITIT FÖR HANS BROR! FRAMSTEG MED DITT SKITANDE!

2011-10-04 @ 09:24:40
#2: Cinderbloom

Hahaha.. xD Saknar er med! :D

2011-10-04 @ 11:18:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: