Cinderbloom

2011-10-03
10:30:14

Desperate Housewives!
Hahaaa! Jag ska börja glo på desperate housewives! :D Då har jag ju banne mig något att göra. När jag väl börjar titta på en serie så tittar jag alla avsnitt på en dag typ.. haha. Så var det när jag började titta på How I met your mother, låg i sängen i flera dagar utan att duscha eller något och bara glodde på det, fast då var jag i och för sig lite deprimerad också eller något tror jag så det kanske förklarar saken. Annars skulle jag nog inte orka ligga i sängen så länge, man skulle ju känna sig så äcklig.. Konstigt att jag inte gjorde det då.

Undra om man ska sova någon timme till..?

Eller så gömmer jag mig bara under Neos T-shirt!

Om ni undrar vad som står på den så är det "Pelimies", som är finska och betyder om man översätter det direkt "spelman", men jag tror att just "pelimies" syftar mer på typ "playboy" eller något sådant.. Jag vet faktiskt inte.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: