Cinderbloom

2011-11-16
22:49:24

Weeeird
Åh, Gud vad jag vill göra något.. Men jag vet inte vaaad.. Blir tokig. Det är som att något saknas, eller något, inte vet jag... Spelade just lite gitarr, gick väl sådär, skojjsigt.

Imorgon tänkte jag åka och göra något, wow! :D Nej, men.. Tänkte klä mig sådär accepterat och kanske gå runt på stan, får se vilka kläder som passar mer när jag har gått typ två veckor med mina mjukiskläder och bara ätit fett och socker hela dagarna.. Kanske bättre att börja röka igen? Eller så får jag hitta mig något annat beroende.
Kanske lika att bli med barn så behöver jag inte börja röka, och sen får jag äta hur mycket som helst ändå för att jag är gravid. Skulle passa ganska perfekt just nu, men sen är det ju själva barn-delen också..

Ooo, jag vill också ta såna här bilder sen när jag blir gravid! :D

Just en sånhär!

 

Varför är inte reklam förbjudet föresten?

Tror nog att alla skulle vela det, eller?

Kanske inte de som gör reklamen då..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: