Cinderbloom

2011-11-08
11:57:01

Tröööött i själen

Jag är sååååå trött! Jag hoppas på att jag är ensam hemma idag så att jag kan tvinga med mig Neo i bastun med mig (mamma är lite.. gammeldagsig) och så får han ge mig fotmassage och allt sånt där.. Skulle verkligen behöva det. Fast jag vet inte hur jag ska hinna med det, jag måste fara och vara barnvakt, ska försöka passa på att plugga då. Men detta har jag redan skrivit i typ fem inlägg..

 

Jag har ont i fingret!! Neo råkade mosa mitt finger i Norge och jag har haft ont ända sen dess, inte ont hela tiden men det brukar göra ont på morgonen, när jag typ har sovit på handen eller något, men det är alltid just samma finger på samma ställe. Jätte konstigt, det var ju typ för minst tre veckor sen. Det komiska är att det är vänstra ringfingret..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: