Cinderbloom

2011-11-01
15:58:14

Tillbaka!
Nu har jag fått min laddare till min mac, vilket betyder att jag kommer att börja blogga som en tok igen! ;)

Just nu sitter jag annars och försöker äta bort min ilska med dessa finska klassiska.. risbröd eller vad det nu är. Skinka och ost tror jag inte är det klassiska som man brukar ha på dem men jag kör på det. Jag är arg för att syrran behöver barnvakt och jag skulle inte egentligen orka fara och vara barnvakt ikväll för att jag är så trött och allmänt dampig och min bror som är hemma, arbetslös och inte har ett skit att göra vägrar att fara och vara barnvakt. Sen sitter han och spelar el-gitarr och sjunger om att jag är arg. Idiot.

 

Nå, om ett tag ska jag väl gå och basta, om man nu får göra det i lugn och ro, sen blir det antingen att ta det lugnt hemma och prata över nätet med Neo som jag inte har kunnat göra på ett tag nu eller att fara och dampa på syrrans ungar.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: