Cinderbloom

2011-11-13
22:48:02

Stök
Allting är en enda röra just nu.. Mitt rum är helt upp och ner, vet inte var jag har någonting. Packade väskan för att jag ska sova hos Neo efter praktiken imorgon och det gick ju sådär jättebra.. Var tvungen att tänka vad jag behöver med mig där på "jobbet" och vad jag ska ta med mig och vad jag ska låsa in i bilen medans mamma är på jobbet och sånt.. Åh, blir tokig. Ska nog komma hem sen på Tisdag och städa mitt rum, tvätta alla kläder och få ordning på röran.

Såhär ser typ mitt rum ut.. Bara att golvet har ett stort täcke över sig av kläder.. och katthår.

Varför var det bara killrum på google när man sökte på "messy room"?

 

 

Vet ni vad?

Jag ska stiga upp kvart i 6 imorgon, 05:45!!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: