Cinderbloom

2011-11-05
14:14:44

Självförtroende krisen smyger sig på
Jag kan känna självförtroendet sjunka grad efter grad.. Vill vara smal, snygg och omtyckt av alla! Men ja, vem är det? Och hur mycket skulle man värdera att vara omtyckt om man inte vet hur det känns att inte vara omtyckt?
Efter några dagars legande i sängen med samma kläder så tänkte jag idag gå och duscha, och skrubba hela kroppen riktigt ordentligt och göra mig riktigt fin för min kompis födelsedagsfest. Jag vill känna mig som Carrie från sex and the city! :D Åh, hur kan hon ha så mycket kläder och skor..? Hoppas verkligen att jag blir rik en dag, inte sådär stenrik men så att man har råd att shoppa och resa då och då.


Neo har inte loggat in på msn ännu idag, undrar om han är på väg hitåt? Nej, nu var han visst inloggad på msn.. damn.. Det är ju bara bra att han är där och jobbar osv, men nog skulle det vara skönt att ha honom här hemma. Känns som att man är singel när han inte är här, eller inte sådär men det känns som att man inte älskar som man gör när han är här, när man kan se honom på riktigt. På något konstigt sätt.. Visst älskar jag ju honom hela tiden, såklart.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: