Cinderbloom

2011-11-05
01:55:01

Sen när blev jag nattuggla?

Klockan är nästan två, och jag är fortfarande vaken, varför..?! :S Jag brukar aldrig vara vaken sent, jag tycker att vara vaken till tolv är "coolt". Jag antar att jag fastnade framför Sex & the city, har sett klart alla de "riktiga" avsnitten nu, men det är ännu några extra avsnitt kvar. Nog var det en ganska så bra serie ändå, tack min kära klasskompis för tipset! ;) Nu måste jag bara hitta mig en ny seire.. Jag tycker inte om såna här typiska "tonårs-serier", och inte polis-serier.. Så kvar blir väl alla komediserier? Kanske ska börja titta på Community, som brukar visas på 6:an? Fast äh, detta kan jag ju diskutera i mitt eget huvud istället för att tråka ut er med det.

 

Kisse ligger och sover på en mjuk pall vid elementet en bit bort i mitt rum, han "spyr" fortfarande, men verkar inte annars så dålig. Babys grejer verkar ju ha gått över, och hon måste ju ha smittat honom så då borde ju hans också gå över snart. Blir alltid så orolig för katterna direkt det händer något, när jag var liten brukade jag gå runt hela byn och söka efter Baby när det åskade och hon var fortfarande ute. Kunde inte ens gå och sova föränn hon kom hem, kommer ihåg en gång så sov jag på kökssoffan för att där kan man se ut till utanför dörren, så att jag kunde se när hon kom hem.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: