Cinderbloom

2011-11-03
12:09:36

Saknar Neo...

Såg just denna halvsnygga bild som Neo har ritat av mig i Norge i mitt finska häfte, har just nu finska lektion. Saknar honom.. :( Fast det där ser inte ut som jag, bara så ni vet! ;) Dock är örhängena och T-shirten lika som jag har, Ahlsell T-shirt, alltså Neos jobb T-shirtar. Får se om man hinner prata med honom idag, har tänkt prata med honom via datorn nu i två dagar men det har alltid kommit någonting i vägen. Så skönt att man kan prata med varandra i alla fall, jag skulle nog inte överleva detta utan någon kommunikation alls, fast å andra sidan skulle man som "glömma" bort varandra för ett tag om man inte alls har någon kontakt, och tänker man inte på varandra så saknar man inte varandra så på det sättet skulle det vara lättare så. Men jag tror inte att vi skulle kunna klara av att inte tänka på varandra...

 

Aja, nu slutar vi typ tror jag, lektionen i alla fall. Vi skulle skriva en kort berättelse och jag skrev min på typ fem minuter och läraren blev värsta imponerad, yeeaah! ;) Vad kan man säga? Jag är ju bara bäst. Hade föresten utvecklingssamtal också för ett tag sen, men det har jag ju redan bloggat om...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: