Cinderbloom

2011-11-23
18:30:28

Mormor!

Hej o hå! Idag har jag varit och hälsat på min mormor med mamma och pappa. :) Vi var först och åt på ett roligt ställe, och sen gick vi runt där jag och mamma typ i en timme och farsan verkade inte tycka att det var så himla kul.. :D Mamma frågade även mormor om hon kom ihåg henne (mormor är 93 år och har dåligt minne) men mormor bara skrattade och sa "Såklart kommer jag ihåg mig, du är ju ******!", haha.. Man ska inte ta för givet att hon inte kommer ihåg någonting.. ;) Sen fixade vi lite julpynt till henne eftersom det är första advent ihelg.

Sitter just nu hemma hos Neos kompis, Neo ska spela idag så jag ska väl också sitta och spela tror jag.. Börjar praktiken först klockan 12 imorgon så jag tänkte att det var lika att sova här då jag ändå inte skulle ha någon skjuts till jobbet. Sen jobbar jag tidigt resten av veckan så då sover jag hemma.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: