Cinderbloom

2011-11-05
12:25:29

Morgontankar

Har käkat pizza till frukost med mamma och tittat på Desperate Housewife, vi tänkte att vi skulle ringa till veterinären idag men det är ju röd dag så allting är väl stängt och sen tror jag att katterna kommer bli bra. Baby mår redan mycket bättre och nyser inte osv, verkar helt vanlig så Kisse kommer säkert också tillfriskna, han blev ju sjuk senare än Baby också.

Idag ska jag till min kompis födelsedagsfest, vilket jag inte är så taggad över.. Måste göra ett kort till henne också, har inga pengar att köpa någon present. Idag är typ tredje dagen som jag är utan cigaretter tror jag, eller ja jag har rökt en och fått en lämning, men annars helt utan. Fjärde dagen måste det bli, igår och idag har jag varit helt utan.

Neo kanske kommer hem, det verkade bli något strul med jobbet osv.. Skulle vara helt underbart om han kunde det, saknar honom. Sen blir man alltid så himla deppig när man är "ensam".

Känner mig verkligen fräsch just nu, har haft på mig samma tröja i flera dagar, när jag har varit hemma, och samma byxor också för den delen.. Ska nog gå och duscha och slänga dessa kläder i tvätten, synd bara att man inte har andra kläder som är lika sköna. Får väl bli nudist.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: