Cinderbloom

2011-11-07
15:29:56

Måndag

Tja tjaa bloggen! Idag har jag haft en enda lektion, åkte till skolan och kom tillbaka. Neo låg och sov när jag kom tillbaka så jag la mig och sov bredvid honom och vi sov ända till halv ett! :) Vad skönt. Känns lite overkligt att han är hemma igen, men han stannar nog inte så länge tror jag.
Idag har vi varit tillsammans i ett år och tio månader, det firade vi med lite mat från Frasses, jätte romantiskt. Han sa först att vi skulle till en kinaresturang så jag klädde mig i en söt klänning och la smink på mig osv, men sen blev det ändå att bara hämta mat från Frasses.. Nå, man kan ju inte alltid få det bästa. :)

Idag ska jag nog inte göra så himla mycket annars, ska åka hem här på ett tag, Neo har ändå raid och jag måste plugga till ett prov imorgon. Usch, orkar egentligen inte plugga, vill bara skita i skolan och hänga med Neo hela veckan, men måste man så måste man..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: