Cinderbloom

2011-11-22
22:45:29

Kvällstråk
Ligger i sängen och har inte så mycket att göra.. Skulle egentligen behöva duscha och städa mitt rum och en hel massa annat, men jag orkar inte nu. Har haft ont i magen idag igen, fick det direkt efter att jag åt middag och det gjorde verkligen ont.. Var tvungen att gå och lägga mig och ta det lugnt ett tag, slutade med att jag somnade men jag har ändå haft ont resten av kvällen. Vet inte riktigt vad det kan vara, har ofta haft ont i magen nu för tiden.. :S Morsan sa att det kanske beror på stress men så mycket stressar jag väl ändå inte, måste väl vara något med mat när jag fick ont i magen just efter maten? Weird... Och det gjorde inte bara ont i magen, det gjorde ont hela vägen från svalget till magsäcken.. :S Fast mest i magen då.

Jag kanske är gravid?

Jag ska berätta en hemlis för er, jag vill i hemlighet faktiskt bli gravid. Men jag vill bara vara gravid och kunna säga till alla att jag är det och gå runt med massa klänningar som visar upp min bebisbula och få äta choklad hela tiden och få fotmassage. Men hela barn-grejen skulle jag kunna skjuta upp några år. :D Fast det kanske inte är så härligt som jag tror att vara gravid när man väl är det så jag tror jag väntar på det då. Fan..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: