Cinderbloom

2011-11-16
21:30:27

Kvällsfunderingar

Jag diggar sånhär boheme-stil, både på kläder och inredning.. :D Åh, vad jag önskar att allting var gratis så att man skulle kunna inreda och köpa kläder och allt sådant! Men nej... allting ska vara så himla svårt.

 

Sitter just nu i sängen och funderar på vad jag ska göra resten av kvällen nu när jag är ensam. Kanske ska spela lite gitarr, eller spela lite mer spel fast jag verkade bli less på spel... Satt nyss och bombade i mig nötter, choklad och frukt som blev över från mammas.. konstiga träff med nå andra kvinnor. Visste inte att nyttigt kunde vara så gott. Jag borde föresten sluta käka så mycket, har suttit med Neo också flera dagar och ätit chips, godis m.m och bara inte gjort någonting.. Börjar misstänka att vi kanske är lite dåliga för varandra, sen vi träffades har ingen av oss hållt på med sina "hobbies". Neo älskar att göra musik, men sen vi träffades har han typ börjat på en låt, första gången vi träffades hade han just gjort klart en låt, som var skitbra! Vem vet hur långt han skulle ha gått då om han inte träffat mig? Och före jag träffade Neo, så ritade jag, skrev berättelser och dikter, var värsta kreativ. Nu har jag inte ritat en enda teckning på över 1,5 år, och skrivit har jag säkert inte gjort på nästan två år. Nu kan man inte komma på något att göra, man har tråkigt, man blir tjock, man slutar raka benen och slutar bry sig om vad man har på sig. Så sent som imorse gick jag från Neos kompis till vägen för att bli upplockad av brorsan iklädd i fula, stora, söndriga mjukisbrallor, en stor T-shirt som är mormors, utan BH, utan smink, mössa, fettigt hår och massa fula väskor.

 

Är det så det blir när man är i ett förhållande?

När vet man ifall ett förhållande är bra eller dåligt för en själv?

 

Jag känner mig som en wanna be Carrie från Sex & the city med mina frågor..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: