Cinderbloom

2011-11-18
22:42:15

Kvällsfunderingar
Borde starta en kategori som heter kvällsfunderingar...

Hur kommer det sig att en iskall 3,5:a kan vara så goood? Vissa kallar det för nödraketer! :) Eller ja, jag har bara hört någon säga det en gång. Öl, alltså.
Jag saknar Neo.. Han sitter antagligen och spelar, jävla spelnörd.. Han har fått ordning på dygnsrytmen i alla fall, yey.
Jag tycker att jag ser äldre ut, på något konstigt sätt. Fast det kanske bara beror på att jag drömde någon natt sen att jag var gammal, och då såg jag migsjälv. Eller ja, jag var trettio typ. Så nu när jag tittar i spegeln kanske jag också tänker undermedvetet på hur jag såg ut i drömmen, typ.
Jag har föresten drömt om rutten frukt, känns som att det inte är så normalt. Jag drömde om ruttna apelsiner tror jag, eller det var maskar i dom, larver typ. När jag sökte på var det betyder så stod det bara att drömma om apelsiner typ betyder något om hälsa, positivt tror jag. Men om ruttna apelsiner hittade jag ingenting, bara att ruttna äpplen typ betyder att jag siktar mot ett mål jag inte orkar nå eller något.. På ett annat ställe stod det att jag ska akta mig för en opålitlig vän.

Äh, jag lär väl akta mig för det som behöver aktas för förr eller senare.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: