Cinderbloom

2011-11-11
16:42:44

Kvällens outfit

Samma klänning, eller ja samma outfit som dagens outfit bara att jag inte har någon kofta.. höööh.. Har tråkigt. Neo åkte iväg för att köpa mer öl, tydligen skulle inte det vi hade räcka, nog för att det var jag som sa att det inte skulle räcka. Rummet som jag och Neo "bor" i just nu är lite skruvat, som ni ser... Barbies på väggarna, nå dockor på gardinerna och så står det en cross i rummet.. Haha.. :D Crossen diggar jag, nog för att måste väl digga Barbies också.. ;)

 

Jag fick kommentarer för min klänning att den såg ut som något ens mormor skulle haft på sig när hon var ung, och så fick jag en kommentar att jag såg ut som en indian. Inte idag dock, det var.. typ nån vecka sen..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: