Cinderbloom

2011-11-08
20:10:31

Kväll

Nu är det kväll, och inte hinner man se någon solnedgång nu för tiden på kvällarna.. Fattar inte hur solen ens hinner gå ner så himla snabbt.

 

Jag har just kommit tillbaka till Neos kompis efter att ha varit barnvakt hos syrran. Fick en hundralapp men jag vet inte riktigt vad jag ska göra för den eftersom jag inte röker mer.. :S Kan väl kanske spara till helgen ifall man ska ta och dricka då, och då får jag även röka några cigaretter. Det jobbiga är ju att om man har festat en dag, och så har man cigaretter över nästa dag då man inte dricker mer och då kan man inte bara låta dem ligga framme när man vet att man har cigaretter. Får väl be Neo gömma dem någonstans. Om jag har dem själv så kommer jag defenitivt röka upp dem.

 

Men nu måste jag fortsätta plugga, har ju bara pluggat två timmar hos syrran idag. Och sen har jag ju pluggat sådär.. typ fem timmar i skolan, så sju timmar allt som allt denna dag, men nej.. Det räcker ju ingenstans.


Kommentarer:
#1: jobbig typ

men hallå man kan använda pengar till annat än alkohol och cigg!

2011-11-08 @ 21:31:21
#2: Cinderbloom

Aa, men det är ju just det jag inte är van vid att göra.. :D

2011-11-09 @ 16:24:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: