Cinderbloom

2011-11-19
22:04:58

Konstigt "mode"

Först av allt, detta som jag kommer ta upp är också fint på många sätt, men jag tycker bara det är lite knäppt.

 

Vad i helvete är det med detta nya "mode" att ha text på allting man har i huset, t.o.m själva huset? Behöver man en skylt hemma för att veta att man är hemma, om man är så senil så bor man väl ändå inte kvar hemma. Ni vet väl vad jag menar, typ tvålgrejer där det står "TVÅL", eller handdukdskrokar där det står "HANDDUK". Typ dörrmatta där det står "DÖRRMATTA". Nog vet vi väl vad alla grejer är utan att det ska stå där? Känns bara så dumt. Sen alla dessa små texter som man ska ha överallt, visst de kan vara gulliga osv men.. äääh.

Men det kan också vara fint.


Kommentarer:
#1: Supermom

Håller helt med dig. Det kan lätt bli för mycket. Det skulle dock vara kul att överdriva det totalt och verkligen skriva namn på allt och då menar jag allt :)

2011-11-22 @ 20:12:31
#2: Cinderbloom

Haha, ja det skulle vara roligt :D

2011-11-22 @ 22:39:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: