Cinderbloom

2011-11-19
13:05:44

Jobb, jobb och mera jobb..

Detta är tredje dagen av min praktik och jag känner mig less... Jag har inte ens jobbat tre dagar i sträck! Jag jobbade först måndagen, sen var jag ledig tre dagar sen har jag jobbat igår och idag ska jag jobba till 20.00, från 07.00, men två och en halvtimmes rast emellan. Har ont i fötterna av att ha stått upp hela morgonen typ, var svintrött på morgonen efter att bar aha sovit typ 6 timmar.

 

Neo skickade ett sms och sa att det har hänt något, och att jag skulle ringa honom när jag har rast, vilket är nu. Men idioten svarar inte, gissa om jag är orolig.


Kommentarer:
#1: Supermom

Hoppas det inte är något allvarligt.



Man får ont i fötterna av ett jobb där man är mycket på benen men man vänjer sig efter ett tag. Ett tips är ju att ha bra skor så går det bättre.



Saknar dig! Kram

2011-11-19 @ 13:52:52
#2: Cinderbloom

Det var inget allvarligt.. :) Tur det. Och jo, bättre skor skulle nog vara en bra idé, fast jag tror att detta nog bara beror på att jag inte är van att gå så mycket, så lat som jag är :D



Saknar dig också! Och ungarna och gubben! :)

2011-11-19 @ 21:31:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: