Cinderbloom

2011-11-05
22:39:01

Ingång?

Nu är denna gamla partytjej hemma. Inte för att jag känner mig gammal efter att ha varit på en fest där min kompis fyllde 18 och jag var i princip den enda som var under 18 år.. Men jag är en gammal partytjej eftersom jag inte "partajar" lika mycket mer. Monica drog också till krogen med dem, egentligen skulle hon ju sova här men mig gör det inget om hon far på krogen ändå, det är ju bara roligt för henne. :) Men hon kanske kommer krypandes hem till mig vid tre inatt, lär väl bli att se sen. Kommer ju helt klart vakna i hjärtattack av att någon helt plötsligt är i mitt rum, spännande..

Kändes konstigt att min vän fyllde 18, nu är det bara Mia från den vänkretsen som inte är 18, och hon blir 18 om två veckor. Enda dåliga med det är väl att jag inte kan komma med på krogen när man är ute och festar med dem, men jag festar ju hur som helst inte så mycket nu och när jag festar åker jag hur som helst hem ganska tidigt. Men det finns ju en bra sak också, nu har jag många som kan köpa grejs till mig.. ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: