Cinderbloom

2011-11-06
11:59:10

Huh, vilken natt..
Kommer ni ihåg att jag skrev om att jag fick ont i benen på kvällen av att jag gått typ 20 meter i högklackat igår?
För det första hade jag ganska svårt att somna för att det gjorde ont, men jag somnade efter ett tags rullande i sängen. Sen vaknade jag kanske någongång vid två-tiden av att det gjorde ont i benen, rullade runt i sängen kanske en halvtimme eller något före jag fattade att stiga upp och hämta "värmö-tyyny" (varma-kudden) som vi har, en påse med ris i som man värmer i micron och man kan ha på "onda" ställen. Låg med den varma kudden i alla fall ett bra tag innan jag kunde somna om igen. Sen vaknade jag någon gång efter fyra och hade ännu ondare i benen, gjorde ont när jag steg upp för att hämta värktablett och värma om kudden, sen satt jag och grät vid köksbordet när jag väntade på kudden i micron för att det gjorde så ont. Rullade en timme i sängen och somnade om men sen sov jag hela resten av morgonen till typ tio, tack vare värktabletten skulle jag tro.

Såg verkligen ut såhär också varje gång jag vaknade.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: