Cinderbloom

2011-11-06
19:24:21

Hihihihiii!!
Sitter i mitt rum med fjärilen full med magar, alltså magen full med fjärilar menar jag.. Har just målat naglarna och sminkat mig, måste börja packa i ordning allting som jag ska ha med mig också vilket kommer bli en hel del kom jag på.. Måste ta med Monicas grejer till stan och sen alla skolgrejer plus kläder och sånt till imorgon. Man skulle ju kunna sova med sminket och ha samma kläder på imorgon som jag ska ha ikväll men.. Ne, jag är inte så taggad på det.
Jag undrar var Neo är nu.. Han borde vara här om två timmar i alla fall tror jag, eller jag tycker det! Kanske ska ringa honom snart och fråga var han är.. Fast jag vågar inte ringa honom för då är jag rädd att han börjar söka efter telefonen och tappar koncentrationen från vägen och så kör han i diket eller något. Fast ja, inte är väl den sannolikheten så stor? Nu ringer jag honom! Ciao.

Hittade någon gammal, finnig pussbild i mina bilder.

Jag kan inte göra "puss-minen"..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: