Cinderbloom

2011-11-04
23:48:36

Herpes
Jag tror inte att Baby har klamydia, jag tror hon har herpes, men det verkar som att det har börjat gå över för henne. Men nu verkar det som att Kisse har fått samma sak, han spyr vitt skum, eller det ser ut som att han spyr flera gånger men oftast kommer det ingenting. Usch det är så hemskt att se, jag såg inte Babys symptom så mycket men nu ser jag Kisses, sitter bara och gråter och vet inte riktigt vad jag ska göra. Har läst så mycket det går att hitta om herpes för katter på nätet, där står det att det oftast går över av sigsjälv men att de alltid har viruset ändå, och att det inte smittar till människor. Så de borde väl klara sig, hoppas det. Usch... Klarar inte av att se sånt här bara.

Tror nog att vi måste ringa till veterinären för säkerhets skull ändå, fast imorgon är det ju lördag.. Åh, vad jobbigt att katter inte kan prata!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: