Cinderbloom

2011-11-16
16:11:09

Hemma

Syns att jag är hemma, kläderna blir bombade med katthår direkt man stiger in genom dörren.. :D Har varit hos Neo nu i två dagar och det känns som att skallen är lite ute och cyklar, vi har sovit lite hur som helst och haft rytmen åt skogen så.. Han la sig och sov idag också när jag åkte hem vid ett-tiden..

 

Idag tänkte jag tvätta kläder eftersom jag typ inte har kläder att använda när jag aldrig tvättar dom för att jag aldrig är hemma.. Sen ska jag bara spela massa en timmes skitspel och ta det lugnt.. Imorgon tänkte jag att jag ska städa mitt rum, orkade inte börja idag. Fast i och för sig behöver jag kanske inte städa det sådär riktigt ordentligt.

 

Alltså fan vad våran tvättmaskin låter! :S Som ett monster!

 

Och min dator blev helt seg helt plötsligt.. :(


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: