Cinderbloom

2011-11-27
12:51:59

Guuud vad jag är trött..
Jag gick o la mig någongång typ elva igår och jag vaknade nyss.. Eller jag vaknade tidigare också och var uppe ett tag men sen blev Neo så less på mig och att jag bara låg i sängen och inte steg upp så han drog någonstans, så jag passade på att sova lite till då. Man måste väl njuta av att vara ledig.. ;)

Jag tror inte att jag orkar börja fixa mig hur som helst.. Inte än. Och vad för? Vi ska väl ändå bara vara här hemma hela dagen. Jag har lust att titta den där filmen som jag såg några dagar sen med Neo för jag vet att han kommer tycka om den, Dead man walking, men han vägrar titta på den och han vägrar alltid titta på filmer som jag säger är jättebra. Idiot. Sen måste jag titta på hans jävla idiotfilmer som är helt dumma och tråkiga.. Suck.

Trötter..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: