Cinderbloom

2011-11-02
08:57:19

God morgon!
God morgon alla kära! Och alla mindre kära! ;) Jag sitter just nu i skolan och väntar på att vi ska börja våran första lektion, som är om först en timme och femton minuter.. Men ja.. Fick ingen skjuts senare så jag tänkte att det är väl lika att komma till skolan redan nu. Jag ska nog underhålla mig med att spela mina en timmes test spel, som jag laddar ner från bigfishgames.com. Vet inte riktigt om man kan lita på den sidan, har för mig att vi har fått virus på våran stationära dator när jag har laddat ner spel därifrån, men med maccen kanske det inte är några problem?

 

Idag rökte jag min sista cigarett på morgonen, sista för hur länge vet jag inte. Tyckte att det smakade skit och jag satt och tänkte för mig själv hur äckligt och stinkande det är och så tvingade jag i mig hela cigaretten och det kändes som att jag skulle spy eller något. Så då klarar jag mig väl längre utan cigaretter om jag har den stunden i huvudet när jag tänker på cigaretter. Jag tror inte att jag skulle ha det så svårt att sluta helt, och jag känner mig bara dum när jag försöker förklara några vettiga skäl till varför jag inte kan sluta just nu. Men en dag ska jag sluta, kanske när jag går ut skolan, eller kanske tidigare. Men jag har i alla fall lovat för migsjälv att när jag skaffar barn så ska jag sluta röka.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: