Cinderbloom

2011-11-03
18:55:49

Fullhet!
Nej men.. inte är jag full. Tyckte det var en passande rubrik om man tittar på rubriken till förra inlägget. :D

Har just kommit från duschen, rakade benen o allt för en gångs skull, tänkte att jag skulle riktigt ta hand om migsjälv ikväll och bara vara, har inte gjort det på länge och jag tror att det kan vara en anledning till varför jag känt mig lite nere och stressad osv. Har bara spelat, det gör väl också att man inte riktigt hinner ta det lugnt. Man ska bara vaaara.. :) Har tänt ljus, dock lyssnar jag på den där addict radio kanalen på itunes, men jag orkar inte lyssna på såndär chillmusik för då blir jag bara deppig, och jag orkar nog inte deppa idag.

Orkade nte gå närmare ljusen för att ta en finare bild, så ni för nöja er med en lite suddig och halvdålig bild från sängen!

Nu ska jag umgås med en viss, jag själv!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: