Cinderbloom

2011-11-04
14:19:43

Fredag
Sitter här, en fredagskväll, känns det som i alla fall fast klockan bara är två, och vet inte vad jag ska göra. Tror att jag bara ska ta det lugnt ihelg, fast imorgon måste jag fara förbi min kompis som fyller 18. Egentligen orkar jag inte fara dit, har ingen lust över huvud taget att träffa någon, och speciellt inte dricka. Men jag ska inte dricka något där ändå, de ska på krogen senare och så. Men det kan hända att mamma ville åka och hälsa på mormor imorgon, och då åker jag dit istället! Perfekta ursäkten :D. Fattar inte varför jag är sån här..

Inatt drömde jag att jag var gravid och vi satt hela klassen och grät i matsalen för att vi var så lyckliga över det, weird... Sen var jag otrogen mot Neo typ två gånger under en helg med två olika killar och det var en hemsk känsla.. I drömmen kom mamma hem och hon hann se den killen jag var sist med där och jag skämdes jättemycket, kände mig helt hemsk och äcklig och allt, ville bara ta livet av mig. Var typ halv vaken till slut för att jag grät så mycket, men sen kom jag på att det bara var en dröm så jag vaknade och kände mig jätte lättad.

Bra att jag drömmer om att vara otrogen så att jag får känna den där hemska känslan, så att jag aldrig vill vara otrogen på riktigt. :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: