Cinderbloom

2011-11-24
23:10:04

Förlåt bloggen, men du är inte så viktig..
Förlåt alltså för att jag inte bloggar 24/7, men jag har fan inte tid att göra någonting! Haha, konstigt det där.. antingen har jag ingenting att göra eller så har jag för mycket att göra.. :D Och när jag gnäller att jag aldrig hinner göra något när jag har så mycket att göra så gör jag ändå inte det då när jag inte har något att göra. Men, that's life.

Jag har just gjort klart ett födelsedagskort till kära Mia som fyller år idag, men har sin fest imorgon. Men jag borde inte ha googlat fram en bild på ett hemmagjort kort för nu tycker jag att kortet jag gjorde blev jättefult.. :( Men det är väl ändå tanken som räknas? Även fast kortet ser ut att ha gjorts av en åtta-åring..

 

Annars har jag bara varit på praktiken hela dagen.. Blä. Nog är det väl kul och sådär men jag är ju så himla lat. Nästa "arbetspass" börjar om si så där åtta timmar. Yey. Sen ska man ju orka festa där hos Mia också, huh, huh.. :D Kan väl tycka det är tur i oturen att jag börjar sju också nästa morgon, så jag kan inte vara ute allt för sent.

 

Hur ska jag klara mig i arbetslivet när jag tycker praktik i 6 veckor är hemskt..? Och så tycker jag redan andra veckan..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: