Cinderbloom

2011-11-12
00:48:34

Feeeeest!!
Tänkte bara skriva ett kort inlägg, att jag sitter och festar med en massa idiot folk. Jag får alltid såna där.. typ "flashback" om folk, att någon har användt mycket anabola eller att någon är värsta mammas pojke. Det är ganska irriterande... Neo sitter och spelar (big suprise), men han orkade inte festa idag. Ajusjta! Jag sminkade en av Neos kompisar för att jag aldrig har sminkat en kille förr man jag ville testa, så hans ögon svet typ två timmar efteråt så vi ringde en rådgivning och kokade saltvatten till honom som han skulle skölja ögonen med och nu verkar allting vara bra..
Det pinsamma är att han är en av Neos bästa vänner och jag har legat med honom typ en månad före jag blev på "g" med Neo...

Jag är inte Paris Hilton, bara så ni vet..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: