Cinderbloom

2011-11-08
09:17:36

Ett prov avklarat, check!
Har just gjort ett prov, som var ganska tråkigt och förmodligen det lättaste provet denna vecka. Men det känns skönt att ha det bortgjort i alla fall. Imorgon ska jag ha ett till prov, eller det är egentligen inte ett prov men jag kallar det ett prov, och efter det "provet" måste jag hem och plugga till nästa prov som är på Torsdag, sen är jag klar! Jag har bestämt mig att jag inte orkar stressa över dessa prov utan jag pluggar så mycket jag orkar och räcker inte det så får skolan ta och dö eller något.

Jag har föresten typ inte rökt på en vecka, har rökt en cigg för en vecka sedan och sen rökte jag på Lördag när jag drack, men röka när jag dricker får jag. Hoppas att det inte betyder att jag kommer börja dricka mer..


Jag vet inte om jag ska fara och sova hos Neo idag, han ska ju spela ikväll så det lär väl inte bli så mycket hängande men det skulle ändå vara skönt att sova där, vet ju inte när han ska åka tillbaka till Norge. Hoppas aldrig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: