Cinderbloom

2011-11-30
22:43:01

Ensamhet i mörkret

Vad tråkigt det är att jag ska sova ensam, känns helt knäppt. Visste ni att jag är rädd för spöken? Fast jag är rädd för allt annat också så det räknas inte.
Jag är rädd för spindlar, nattfjärilar, typ alla andra kryp, hundar, att åka bil, mörker, ljud,  ensamhet, när det är tyst.. Björnar, älgar, vargar.. Fjärilar, trollsländor, saker som flyger, fiskar, maskar, larver, djävulen. Ja.. det är väl en hel lång lista.. Men är inte alla rädda för ganska många saker när man tänker efter? De flesta är ju alltid rädda för något i alla fall, typ döden, björnar osv, såna saker som är livshotande.
Det är ju inte ofta man hör någon säga att hen inte är rädd för någonting, och verkligen inte är det heller.

Kommentar:
#1: Supermom

Så sant så. Alla har nog sina rädslor. Just nu är jag rädd för att kaffet och morotskakan tar slut alldeles för snabbt ;)

2011-12-01 @ 13:31:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: