Cinderbloom

2011-11-02
15:10:23

Detta ständiga väntande...

Sitter just nu och väntar på bussen, den borde vara här om typ tio minuter. Började tänka just att man väntar på saker och ting så jäkla mycket under livet. Tänk vad mycket man skulle kunna göra med alla de timmar, som blir till dagar, av bara väntande. Jag borde komma på något som jag alltid kan göra medans jag väntar, fast ja det brukar jag ju göra, blogga! Men något mer speciellt. Typ bära runt på en bok hela tiden och alltid när jag väntar kan jag läsa i den..? Det var inte så mycket roligare....

Men sen finns det ju bra sorts väntan, nog för att ingen väntan är väl direkt dålig. Eller ja det beror ju på... T.ex så kan man ju vänta barn, eller vänta besök från socialen.. Äh, inte fan vet jag, mina wanna-be-poesi tankar verkar inte riktigt fungera just nu, om de nu någonsin gör det.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: