Cinderbloom

2011-11-18
22:04:56

Depp..
Kom just på att det är Fredag och jag ligger ensam hemma i sängen och ska snart börja sova. Nå, en öl har jag att tycka synd om migsjälv med. En 3,5:a... :(

Jag tror att jag har trauma för Heineken, men jag kommer inte riktigt ihåg. I alla fall någon grön öl, alltså.. ölburken är grön. För när jag och Neo träffades så samlade vi alla kondomer efter att vi hade myst i en ölburk som fanns på rummet, för vi ides inte gå ner till undervåningen och slänga i sopen varje gång när alla sov, vi var alltid hemma hos hans kompis som egentligen är hans kompis föräldrars hem eftersom hans kompis fortfarande bor hemma hos hans föräldrar.. Så till slut blev ölburken ganska full och äcklig..

 

Vilken tur att detta är en anonym blogg, mindre tur att nästan alla som läser den vet vem jag är. Men ni låtsas att ni inte vet.. ;) Shh..! It will be our little secret.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: