Cinderbloom

2011-11-01
17:20:37

Chill-kväll
Brorsan ga vmed sig till slut och sa att han kunde gå och vara barnvakt istället för mig, vad skönt! :) Då kan jag passa på att ta det lugnt, vilket känns som att jag aldrig hinner göra nu för tiden. Är väl fortfarande semester-van efter Norge resan.  Just nu sitter jag ute och tar en efter-maten-cigarett, farsan stekte hamburgare, vilket är en av hans specialare. Det är antingen korv, köttbullar, båda med pommes eller hamburgare som gäller när det gäller pappa. Tur att mamma också lagar mat rätt ofta då, haha. Men det är gott att äta såndär slacker mat ibland.

Ikväll ska jag då inte göra någonting alls, bara glo på TV och surfa och vara för migsjälv.

Min outift just nu, vad kan man säga... I'm born to be a skogsmulle.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: