Cinderbloom

2011-11-07
20:03:13

Breakdown
Yey.. Jag har ett prov imorgon och jag orkar inte plugga, känner mig helt psykiskt slut. Imorgon måste jag också sitta barnvakt för att resten av min familj här hemma ska träna.. Ibland skulle man ju vela vara "tränings-aktiv". Sen har jag en muntlig presentation på engelska på onsdag som jag måste träna för imorgon, och jag tänkte sova hos Neos kompis med Neo imorgon, och sen måste jag vara barnvakt också så vi får väl se hur bra den presentationen blir.. Sen har jag världens största prov på torsdag.. Åh, vill bara skrika och dö. Låg faktiskt och grät i typ en timme för några dagar sen för att jag höll på att stressa sönder över skolan. Visst, det är väl inte så himla mycket att göra sådär, men man är bara så jäkla trött. Sen på det hela har jag slutat röka, yeeeey..

Det är ju skitbra att vara pluggis. Är väl väldigt hög självmordshalt eller hur man nu säger bland pluggisar också, förstår man väl på sätt och vis. Inte för att jag ska ta självmord, nej, nej, nej! xD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: