Cinderbloom

2011-11-02
11:26:01

Ätit lunch!
Nu har jag ätit lunch, chicken nuggets och ris. Skulle ha tagit en bild på det men jag vill inte att ni ska se hur mycket jag äter... ;) Försöker äta mycket lite i smyg så att ingen märker något, men det märks väl ändå. Men mat är så gott! Det är ju så synd att man blir tjock av att äta mat, skulle man inte bli det skulle jag sitta och äta vad som helst hela tiden.

Vi kan väl säga att jag åt sådär många.

 

Det som suger med att äta mycket är att man blir så väldigt mätt efteråt, och är man väldigt mätt så blir man också väldigt röksugen... Konstigt det där att man alltid blir så röksugen när man inte har cigaretter, men när man har cigaretter så känns det som ett "måste" att gå och röka ibland.. Fast det kanske beror på att när man har cigaretter hela tiden så känner man sig inte röksugen för att man röker hela tiden.. duuuh? ;D

Spelade försten något fashion spel för ett tag sen, där stod det "duuuuuuh"!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: