Cinderbloom

2011-05-15
11:56:42

What the fuck
Ingen har uppdaterat sin blogg sen igår någongång.... Lata jävlar :D Nog för att jag inte heller har gjort det föränn nu..

Igår så tittade jag och Neo på en massa filmer, som P.S I love you, American Beauty och Wayne's World. Kul att man kan lura honom att se på chickflicks med mig, hihi! :D
Vi var uppe rätt så sent, jag somnade någongång vid fem tiden, kände mig inte ett dugg trött. Men vi har ändå stigit upp efter 11, duktigt! :thumbup:

Idag ska jag åka hem, ska försöka plugga lite matte som jag skulle göra denna helg... Men jag får se om jag orkar. Vi ska ha nationella prov i matte nästa vecka och jag tänkte plugga inför det eftersom jag knappt kommer ihåg någonting som jag har räknat, får väl se hur det går. Tror att jag kommer kugga det totalt faktiskt... Men, får väl hoppas på det bästa och göra mitt bästa och vara så bra förbered som jag kan!

 

Jag har nog en helvetes lång vecka framför mig... :thumbdown:


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: