Cinderbloom

2011-05-19
22:23:13

Undrar...
Jag sitter här och funderar på att när man ska gå och sova... Kul liv jag har va? :D Nej, men jag börjar känna mig trött, fast jag vill inte sova ännu tror jag. Fast ögonen börjar svida, kanske borde man tvätta bort detta jävla smink som man ständigt känner sig tvingad att ha på sig. Det är ju så härligt, och bra, att gå utan smink men man känner sig så mycket fräschare, och snyggare, när man har smink på sig. Fast å andra sidan behöver man väl inte anstränga sig för att se bra ut varenda dag? Helt ärligt så blir man väl inte så jävla mycket snyggare bara för att man slänger något onaturligt skit i ansiktet som dessutom bara kostar en jävla massa onödiga pengar.
Kanske ska jag börja sminkstrejka? TÄNK vad mycket annat jag kan göra för mina pengar då...!! Egentligen har jag ju fan inte ens råd med att köpa smink, när det finns så mycket annat man vill göra.


Sminkstrejk, låter bra!
Får väl bara börja avvänja mig nu från sminket.. :D

Fast nog har man ändå den där dolda kärleken för att få sminka sig.... :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: