Cinderbloom

2011-05-29
19:15:52

Tillbaka!


Nu har jag kommit tillbaka hem efter konfirmationslägret. Det gick helt okej faktiskt. Trodde att det skulle kännas dubbelt så mer hemskt än vad det gjorde, så jag är ganska förvånad ändå hur bra det gick. Vi pratade om Gud osv, fick göra prov, vittna ett dop och få våran första nattvard. Orkar inte skriva dess mer om lägret.

Nu har jag börjat sakna Neo på riktigt, på lägret ville jag också bara att han skulle vara där och sova bredvid mig. Pratade med honom nyss med mikrofon över msn, lite halvläskigt var det faktiskt eftersom man ändå inte har pratat med varandra på ett tag :D Men nu saknar man nästan honom bara mer.

Orkar inte skriva så mycket mer idag, känner mig så himla trött. Hittade detta på veckorevyn.se idag:

”Han fick mens på hakan”

”Jag känner tyvärr sällan av när det är dags för min mens att komma. Min kille skulle gå ner på mig och allt var frid och fröjd, tills han tittade upp. Han hade blod på hela hakan. Först trodde jag att han hade börjat blöda näsblod, men det visade sig att jag hade fått mens. Det var inte så trevligt för någon av oss.”

 

 

Haha! Hittade nå helskumma "blod-bilder" på någon sida, gå in och titta om ni vågar, vet inte själv vad det är för sida :D lite halvkul det med!

http://www.thebridewearsblack.net/2010/10/carlin-face-blood/

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: