Cinderbloom

2011-05-07
21:45:44

Soffpotatis

 

Ush, vilken soffpotatis jag blir på helgerna, har idag också spenderat nästan hela dagen i soffan. Men det har varit en trött dag, gick och la mig någongång efter tolv igår men vaknade vid fyra när Neo kom och la sig, och då kunde varken han eller jag somna föränn någon timme efteråt och så vaknade vi båda två före elva. Vet inte, blev det nog sömn där :question: Det kanske det blev, men det är jobbigt att sova ett tag, sen vakna och somna om, känns som att man inte får bra sömn då.

Vi somnade båda två senare på soffan, haha. :D

 

Värsta deppdagarna jag har haft nu de senaste dagarna, känns som om jag har haft lite PMS också, skumt såhär efter mensen att få PMS? Fast jag har PMS typ före, under och efter...

Åh, nu började min gamla spelkompis som jag har chattat med över nätet i flera år att babbla om nån jävla brud som han har träffat. Så himla irriterande när man chattar med folk och så börjar de dra sin världshistoria och man bryr sig egentligen inte ett skit om det för att man inte känner personen? Visst är det okej nångång men vafan har dom ingen annan att snacka deeptalk med eller?

Nog för att det där med att snacka deeptalk över nätet med folk man inte känner faktiskt är ganska bra, för då behöver man inte vara orolig för att någon ska få veta om det i ens närhet eller något sådant, känns som att man kan säga vad som helst och det spelar ändå ingen roll. För den man skriver det till sitter på andra sidan jorden och kommer antagligen ändå aldrig tänka på det mer?

Aja, det har sina bra och dåliga sidor det där... :) Måste väl läsa vad han skrev nu den jäveln...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: