Cinderbloom

2011-05-31
12:30:00

Skola
Sitter i skolan och väntar på att Mia ska sluta sin praktik, vilket egentligen är först klockan tre men det kan hända att hon slutar tidigare. Vilket betyder att jag kankse måste sitta här och vänta i två och en halv timme... Värsta..

Aja, idag har det varit en helt vanlig dag i skolan, fick se mitt resultat på provet som vi hade igår vilket jag hann plugga en timme till och det blev MVG-, hyffsat! :D Sen har vi fått några uppgifter som jag skulle kunna göra klart nu om jag orkar, fast imorgon är det också en sådan skoldag med mycket tid att inte göra någonting så man kanske ska spara lite uppgifter till imorgon då..?

Egentligen borde jag gå och bajsa men jag vågar inte bajsa i skolan!! Jag har för mig att jag gjorde det en gång i början av året..? Men jag har såndär bajsfobi, det tog mig säkert lite mer än ett halvår tills jag kunde bajsa hemma hos Neo t.o.m.

Aja, ska väl försöka hitta på något att göra nu, kanske man hittar något roligt spel.



precis..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: