Cinderbloom

2011-05-30
20:31:06

Shower-power, yeah!

 

Kom just från duschen, och bastun. Farsan bastade efter mig och kom ut just och sa "Vad det var varmt i bastun!". Ja.. Riktiga brudar bastar väl ordentligt? ;) Nej men jag slängde i massa vatten i bastun och duschade med dörren öppen, så fick man basta och duscha samtidigt :D Älskar att sitta på golvet och duscha, haha. Man kan ju sitta där hur länge som helst och bara njuta av vattnet och tänka på allt möjligt. När jag och min storebror var små brukade vi lägga tvål på golvet i duschen, vårat "dusch-rum" är ganska stort, sen brukade vi slira runt på golvet på knäna, om ni förstår :D Haha, ibland låg vi på golvet också och puttade iväg oss från den ena väggen och så gled vi till den andra väggen. Tänka sig att duscha var så himla mycket roligare för några år sedan.

 

Neo har fortfarande inte svarat på msn, undra vad han gör? Säkert så spelar han sitt wow, har också lust att spela det ibland det är ju ett bra spel men jag tror inte att jag riktigt har råd att lägga ner pengar på ett spel. Hellre spelar jag sims som är gratis!

 

Nu ska jag nog bara lyssna på en massa chillmusik och deppa! Deppa kommer jag nog att göra mycket nu när Neo är borta. Kommer ihåg när han senast var borta och jobbade, då var han borta i tre månader i sträck och jag låg bara i sängen i flera dagar och tittade på How I met your mother, ibland kunde jag se mer än en hel säsong på en dag. Hade på mig samma kläder, orkade varken duscha eller borsta tänderna. Men en dag kom min barndomskompis som jag inte nu har träffat på ett tag, även fast han är min granne, hem till mig och tvingade mig till duschen och att byta lakan i sängen. Haha, gullig han är :)

 

De bästa vännerna får man ju när man är barn,

hoppas att jag och han alltid kommer hålla kontakten. :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: