Cinderbloom

2011-05-19
08:18:10

Schuuul
"I don't wanna go to school, I just wanna eat pizza!!"


Sitter i skolan och är skittrött och skithungrig... Blä.. Känns som att min magsäck har kollapsat eller något. Och det är korvsoppa idag, de borde ju ha pizza i skolan som de hade förut! Fast de var ju lite halväckliga pizzor men ändå.

Jag kom fram till idag att jag inte kommer att ha råd till en mascara denna månad, haha. Jag måste spara pengar till att vi åker med klassen och tältar, och resten av pengarna som jag får denna månad kommer att gå åt andra saker som jag måste köpa, så jag har typ 50 kr över till att köpa en mascara, och var hittar man en bra mascara för 50 spänn? Kan inte fråga morsan heller om pengar för hon vet att jag ska få pengar, och allt som jag ska köpa får hon inte veta av, t.ex p-piller och dricka + annat som jag ska ha med när vi tältar så hon tror ju att jag har mycket pengar över. Åh, jobbigt... >.<

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: