Cinderbloom

2011-05-05
21:08:02

Sådär ja! :D

 

Nu har jag räknat en jävla massa matte! Woho! Börjar förstå mig på det jag håller på med nu mer och mer, vilket är bra eftersom jag måste göra provet på det senast nästa vecka på Torsdag, stress!

 

Tittade lite på Ishockey med Neo här för ett tag sen, Ryssland v.s Danmark, lite smått spännande kanske det var men jag gled bara iväg i min egen värld och tänkte inte alls på spelet.

Imorgon tänkte vi ifall vi skulle se när Finland spelar mot Tyskland tror jag att det var.. Sådär dricka några öl och glo :D

 

Min gratis spotify account tid tog slut idag för typ första gången! Så nu får jag sitta på youtube och digga musik, tur är ju att man kan göra spellistor där också :) Fan vad dåligt att man bara har tio timmar att lyssna för nu, och inte orkar jag börja betala för nå extra heller. Det var ju så bra när det var som det var...

 

 

 

Aww :D


Kommentar:
#1: ditt fan

Duktigt att räkna matte :D, jag borde nog också. blä :(

2011-05-05 @ 21:35:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: