Cinderbloom

2011-05-11
08:08:00

Prov, prov, mera prov...

 

Igår hade jag två prov i Engelska, idag har jag ett i Matte, hoppas jag. Egentligen behöver vi inte göra matteprovet förän imorgon men jag känner mig så orolig över provet så jag tänkte om man skulle göra bort det redan idag. Så slipper man tänka på det sen... Fast det är väl det vårterminerna brukar vara, i alla fall slutet, bara prov? :S

 

Upptäckte just att man inte ska ta ett tuggummi på morgonen ifall man inte har ätit frukost, magen kurrar hela dagen då. Det gjorde den igår också när vi satt typ 100 st i ett stort rum helt tyst och gjorde prov, lite sådär halvt pinsamt... :blush:

 

Idag tänkte jag fara efter skolan till Mia och hänga, har inte träffat henne på ganska länge känns det som. Pratade med henne på morgonen i telefon och fick en del skratt. Skulle vara kul att åka iväg någonstans med kompisarna bara igen men tror inte att jag har råd, måste köpa en massa skit med alla mina pengar nu när jag får dom nästa gång... >.< Aldrig har man råd att göra det man vill :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: