Cinderbloom

2011-05-26
20:58:05

Packat & klart!

Känns som att jag blir skickad till en internatskola eller något liknande.. >.<

 

Testade på mig bikinin, eftersom vi skulle ta med oss badkläder. Fyfan vad jag har gått upp i vikt, kommer knappast bada i år eller över huvudtaget visa någon hud alls. Kanske man ska testa på "kissie-diet"? Den verkar ju funka i alla fall så smal som hon blivit.

 

Allting rymdes i en liten väska som jag knappt fick igen. Sen fick jag proppa i resten i min lilla handväska. Jag har ingen normalstor handväska, har en skitstor som är jobbig att gå runt med för jag har aldrig så mycket grejer, och en jätteliten som det bara ryms sådär vanliga saker i som man bär runt på. Även fast den lilla väskan har typ 10 fickor så ryms det fan ingenting, man skulle ju tro att det skulle rymmas mer, eller?

 

Jag saknar Neo... Skulle vara så skönt att få mysa med honom och gnälla om detta läger än att skriva ut allt gnäll på bloggen, gnäll kanske inte är så himla roligt att läsa. Fast å andra sidan kanske inte Neo heller tycker det är så roligt att lyssna på mitt gnäll så därför är ju bloggen bra :)

 

Jag undrar vad han gör just nu, kanske man ska skicka ett gulligt sms till honom.

Tänk att han verkligen är borta nu.. Men han kommer ju tillbaka, det ska jag se till att han gör! :D

 

Saknar dig älskade Neo!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: