Cinderbloom

2011-05-18
09:10:18

Ojdå!
Kom ihåg på morgonen att jag hade nationella prov i matte nu på morgonen, var inte alls förbered och jag som hade tänkt plugga järnet inför provet, typiskt. Nu är det i alla fall gjort och jag tror att jag klarade mig helt OK, får väl hoppas på det bästa :)

Jag kom också på att jag har ju inte visat grejerna som jag köpt här på bloggen! Eftersom detta är en blogg måste man väl fota och ladda upp allting man köper, eller hur? Så jag tänkte kanske ta någon bild på det jag köpt, har bara en bild på klänningen som jag kan bjuda på just nu :D

 

Såhär ser den ut!

Ville inte ha något alltför fint för konfirmationen för jag har inte varit så brydd om det, och kommer jag med världens finaste klänning på konfirmationen så verkar det väl lite konstigt att jag anstränger mig så mycket för att se fin ut på något som jag inte egentligen ens bryr mig om. Men den var väl gullig? Såhär somrig och söt :)

 

Får ladda upp mer bilder på mer saker senare om jag hinner komma hem idag! ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: